Начало Наука Как да се класирате по-високо в Google през 2023 г. (13 стъпки)

Как да се класирате по-високо в Google през 2023 г. (13 стъпки)

0
Петър Низамов - новини, разследвания на политици, съдии и прокурори, правна помощ при отнети деца от социалните служби SEO оптимизация
Петър Низамов

Как да се класирате по-високо в Google през 2023 г. (13 стъпки)

от Брайън Дийн

Как да се класирате по-високо в google

В тази публикация ще ви покажа ТОЧНО как да получите по-високи позиции в Google.

Всъщност това е същият процес, който използвах, за да класирам номер 1 в Google за „SEO контролен списък“:

Google serp – seo контролен списък

И „инструменти за изграждане на връзки“:

Google serp – инструменти за изграждане на връзки

Така че, ако искате да се класирате по-високо в Google през 2023 г. и след това, това ново ръководство ще ви хареса.

Какво е класиране в Google?

Показателите за класиране на Google са предназначени да сортират милиарди уеб страници, за да отговорят на целта за търсене, като предлагат най-подходящите и полезни резултати за възможно най-кратко време.

Домейните получават класиране чрез алгоритмичния процес на Google, който взема предвид различни фактори, за да оцени качеството, уместността и полезността на отговора на заявка за търсене.

Ръководство стъпка по стъпка за това как да се класирате високо в Google

Следвайте тези стратегии за повишено органично класиране в Google.

Стъпка №1: Подобрете SEO на място

Ето каква е истината:

On-Page SEO е един от НАЙ-БЪРЗИТЕ начини да подобрите класирането си в Google.

Това е така, защото можете да оптимизирате страницата си за около 2 минути. И започнете да виждате повишаване на класирането в рамките на дни.

Въпросът е:

Как оптимизирате сайта си около целевите ключови думи?

Публикувах видеоклип, който очертава почти всичко, което трябва да знаете за оптимизирането на страницата.

On Page SEO - 9 Actionable Techniques That Work

Можете да гледате във видеото!

Но ако предпочитате да четете, ето най-важните тактики на страницата, които да приложите точно сега.

Първо се уверете, че ключовата ви дума е към началото на заглавния таг.

Ето един пример:

Заредена отпред ключова дума в заглавието на публикацията

Това се нарича „Предварително зареждане“ на вашата ключова дума.

Защо това е важно?

Е, Google набляга малко повече на термините, които се появяват рано във вашия заглавен таг. И те наблягат по-малко на ключови думи, които се показват по-късно.

Подчертаване на ключови думи в google

Например моята целева ключова дума на тази страница е „SEO копирайтинг“:

Backlinko – seo копирайтинг

Както можете да видите, моят заглавен таг започва с тази ключова дума.

Seo копирайтинг – заглавие на публикацията

Второ , направете вашето съдържание ПОНЕ 1800 думи.

Нашият анализ на ключовите фактори за класиране на Google установи, че средният резултат на първа страница в Google съдържа 1447 думи.

Средният брой думи в съдържанието на първите 10 резултата е равномерно разпределен

И мога да ви кажа от опит, че по-дългото съдържание има тенденция да се класира най-добре в търсачките.

Например, една ключова дума, която класираме на #1, е: „Мобилно SEO“. И това е НАИСТИНА конкурентна ключова дума.

Състезавам се с гигантски авторитетни сайтове като Moz , Yoast … дори Google!

Google serp – мобилно seo

Ето защо се погрижих страницата ми да покрие ВСИЧКО, което някой би искал да знае за оптимизирането на сайта си за мобилни устройства.

Всъщност съдържанието ми е общо 4330 думи.

Брой думи със съдържание

Очевидно има моменти, когато съдържанието в дълга форма няма смисъл (като за страница с категория за електронна търговия). Но ако можете да публикувате дълго съдържание, трябва да публикувате дълго съдържание.

Накрая добавете ключовата дума 2-3 пъти на страницата си.

Тук не става дума за препълване с ключови думи или нещо подобно.

Вместо това, когато добавите подходящи термини към страницата си, казвате на Google:

„Тази страница е за тази заявка за търсене!“.

Което може да ви помогне да получите добър тласък в класирането.

Например, наскоро исках да подобря класирането си за ключовата дума „свиване на страница“.

Така че поръсих този термин няколко пъти на моята страница, където имаше смисъл.

Разпръскване на ключови думи „squeeze page“.

просто.

Това ни води до нашата втора стъпка…

Стъпка #2: Добавете LSI ключови думи към вашата страница

LSI ключовите думи са усъвършенствана SEO тактика на страницата.

И в момента работят СТРАХОТНО.

И така: какво, по дяволите, са LSI ключови думи?

Това са думи и фрази, които са свързани с темата на вашата страница.

Например, ето някои примерни LSI ключови думи за ключовата дума „Cold Brew Coffee“.

Lsi ключовите думи се добавят, за да позволят на google да определи темата

Тези LSI ключови думи потвърждават на Google, че вашето съдържание всъщност е по тази тема.

Google също ще сканира за lsi ключови думи

И както се оказва, покриването на цяла тема на една страница е КЛЮЧОВО за класиране на първа страница в Google.

AVIF добър ли от WEBP снимков файл за SEO оптимизация?

Тема на една страница

Как намирате и използвате LSI ключови думи на вашия сайт?

Препоръчвам ви да разгледате безплатен инструмент за SEO, наречен LSIGraph .

Lsi graph – начална страница

Всичко, което трябва да направите, е да поставите основната си ключова дума в инструмента…

Lsi graph – търсене на „кето диета“.

… и ще изплюе шепа LSI ключови думи, които можете да добавите към страницата си.

Lsi graph – резултати от „кето диета“.

хубаво.

Стъпка #3: Наблюдавайте техническото си SEO

За 90% от уебсайтовете там техническото SEO НЕ е проблем.

Това каза:

Въпреки че са редки, техническите SEO проблеми могат наистина да навредят на SEO на вашия сайт.

Така че си струва да им се обърне внимание.

По-конкретно, ето три неща, на които трябва да следите:

Първото нещо, което препоръчвам, е да проверите отново дали вашият сайт е 100% оптимизиран за мобилни устройства.

2022 г. е. Така че това вероятно не е проблем за вас.

Но никога не боли да проверите.

За щастие, проверката на мобилната оптимизация на вашия сайт е абсолютна лесна работа.

Всичко, което трябва да направите, е да използвате URL адрес от уебсайта си в инструмента за тестване на удобство за мобилни устройства от Google .

Google тест за удобен за мобилни устройства url адрес

Ако видите всичко в зелено, сте готови.

Тест за мобилност на google на google

Ако не, това е нещо, което искате да поправите възможно най-скоро.

Тест за удобство на google за мобилни устройства – публикация за вирусен маркетинг с грешки

Също така препоръчвам да погледнете колко бързо се зарежда вашият сайт.

Не е тайна, че средното време за зареждане на сайта е фактор за класиране в Google .

Скоростта на сайта е фактор за класиране в google

Според моя опит, Page Speed ​​не е супер важен фактор за класиране. Но има значение.

Така че продължете и стартирайте сайта си чрез инструменти за скорост на сайта като WebPageTest.org или Проверка на уебсайтове. Те са безплатни и ви дават подробна представа, за да ви помогнат да изчистите всякакви технически проблеми във вашия домейн.

Тест на уеб страница

Безплатно е и ви дава пълен списък с начини, по които можете да ускорите нещата.

След това преминете към Search Console .

И отидете на „Индекс“ → „Покритие“ в страничната лента.

Google search console – покритие

Ако Google има проблеми с индексирането на вашия сайт, те ще ви уведомят тук.

Google search console – пример за покритие

Както можете да видите, имам 1 грешка „Валиден с предупреждения“.

Google search console – предупреждения

Това не са големи неща. Но те си струва да бъдат поправени.

Но ако видите много червени „Грешки“, това е нещо, което препоръчвам да разгледате веднага.

Google search console – грешки във времето

И накрая, ако вашият сайт работи на WordPress, препоръчвам да използвате плъгина Yoast SEO .

Ще подобри ли магически този плъгин класирането ви?

Не.

Но може да ви помогне да направите вашия WordPress сайт подходящ за SEO.

Yoast seo

Стъпка #4: Съпоставете съдържанието си с целта на търсене

„ Цел за търсене “ е новата модна дума в света на SEO.

Колаж с намерение за търсене

И има защо.

Благодарение до голяма степен на RankBrain , Google вече може да разбере дали вашият сайт е подходящ за конкретна ключова дума.

С други думи, Google обръща внимание на това как хората взаимодействат с вашия уебсайт.

**************************

Висококачествени SEO Услуги за високо класиране в Google от ЮСТИЦИЯ.

Можете да се свържете с нас на имейл: [email protected]

**************************

И ако хората обикновено получават това, което търсят от вашата страница, можете да очаквате класирането ви да се подобри.

Класациите, които се подобряват

Ако не, Google ще свали сайта ви на няколко места.

Класациите, които падат

Ключът в тази стъпка е да се уверите, че вашата страница дава на търсещия ТОЧНО това, което търси.

Видове потребителски намерения

Нека обясня как работи това с пример от реалния живот.

Преди няколко години исках да се класирам за ключовата дума „Оптимизиране на процента на реализация“.

Така че прекарахме СЕДМИЦИ в работа върху този огромен списък от CRO техники.

Backlinko – cro пълен списък

В началото съдържанието се справяше много добре. Получаваше прилично количество трафик от търсачката всеки месец.

Прилично количество органичен трафик

Но с течение на времето Google разбра, че хората, които търсят „Оптимизиране на процента на реализация“, не искат огромен списък от техники.

И както можете да видите от тази екранна снимка на Google Анализ, органичният трафик към тази страница бавно намалява.

Google analytics – спад в трафика

Така че след известно време реших да разбера какво всъщност е намерението за търсене за „Оптимизиране на процента на реализация“.

Първо си помислих какво търси някой, който въвежда тази фраза в Google.

И разбрах, че вероятно искат съдържание, което включва:

  • Определение какво всъщност е CRO
  • Описание на това как работи CRO
  • Примери за CRO в действие
  • Съвети за започване

Второ, погледнах какво вече се класира на първа страница.

И бързо забелязах, че почти всеки резултат на първата страница включва всички неща, които липсват в съдържанието ми .

Резултати от търсенето „оптимизиране на процента на реализация“.

(Предимно под формата на огромно ръководство за начинаещи.)

Така че напълно преработих съдържанието си от нулата.

Превърнах този списък с техники в Оптимизация на процента на реализация: окончателното ръководство .

Backlinko – оптимизиране на процента на реализация

Сега, когато страницата ми съответства на намерението за търсене, тя получава 214% повече органичен трафик от преди.

214% повече органичен трафик от преди

Долен ред? Ако искате да подобрите класирането си в Google, страницата ви трябва да отговаря СТРАХОТНО на това, което някой търси.

Когато го направите, Google ще ИСКА да покаже вашия сайт на повече хора. Ето защо предоставянето на Google това, което иска, е основата на всяка добра SEO стратегия .

Стъпка #5: Намалете степента на отпадане

Следващата ни стъпка е да подобрим степента на отпадане на вашия сайт .

Защо това има значение?

Е, Google не обича да вижда хора, които попадат на даден сайт… и бързо се връщат обратно към резултатите от търсенето.

Погостяване

Това е ясен знак за Google, че хората не са доволни. И ако потребителите не са доволни, можете да целунете класирането си за довиждане.

Многото погостиране показва лошо съдържание и спад в класирането

Излишно е да казвам, че подреждането на вашето съдържание с намерението за търсене е СТРАХОТЕН начин да подобрите степента на отпадане.

В крайна сметка вие давате на търсещия това, което търси. Защо ще отскачат?

Освен намерението за търсене, има няколко прости неща, които можете да направите, за да подобрите степента на отпадане на вашия сайт.

Първо, препоръчвам ви да разгледате секцията „ Над видимата част “ на вашия сайт.

Това е първото нещо, което хората виждат, когато попаднат на вашия сайт.

Над гънката

И според моя опит хората решават да отхвърлят или да не отхвърлят до голяма степен това, което виждат тук.

Нещото №1, което можете да направите, за да подобрите своята зона над сгъването, е да изместите съдържанието си на върха. По този начин търсещите в Google могат лесно да намерят това, което търсят.

Например можете да видите, че съдържанието ми е в най-горната част на страницата ми тук.

Въведение на видимата на екрана част от страницата

Също така искате да структурирате страницата си, така че хората лесно да намират това, което търсят.

Например, може би сте забелязали, че добавих малко съдържание в горната част на тази страница.

Съдържание

По този начин хората могат да преминат директно към стъпката, която ги интересува най-много.

И накрая, добавете визуални елементи, видеоклипове, диаграми, екранни снимки, селфита… или каквато и да е форма на визуално съдържание, което можете, към вашата страница.

Това прави вашето съдържание по-завладяващо и по-лесно за разбиране. И двете могат да намалят МНОГО степента ви на отпадане.

Например, добавям десетки визуализации към всяка публикация.

Визуални елементи за всяка публикация

И това помага да поддържам степента си на отпадане супер ниска.

Стъпка #6: Намерете още повече ключови думи за насочване

В този момент трябва да започнете да виждате вашия сайт да се класира по-високо в Google.

Сега е време да получите още ПОВЕЧЕ трафик към вашия сайт.

И най-лесният начин да направите това?

Оптимизирайте страницата си около няколко различни ключови думи.

Ето точния процес.

Първо, преминете към отчета „Ефективност на резултатите от търсенето“ на Google Search Console.

Google search console – ефективност на резултатите от търсенето

След това сканирайте заявките, за които се класирате.

Google search console – списък със заявки

Вероятно ще разпознаете повечето от тях, защото вече сте оптимизирали уеб страниците си около точно тези ключови думи.

Но от време на време ще срещнете ключова дума , за която не оптимизирате.

И ако случайно се класирате за този термин, представете си колко лесно ще бъде класирането, ако наистина ОПИТВАТЕ да се класирате за него.

Например, получавам малко трафик от хора, които търсят „пример за описание на видеоклип в YouTube“.

Описание на видеоклипа в youtube – пример

Но нямам страница, оптимизирана около тази точна ключова дума.

Вместо това хората, търсещи тази ключова дума, намират тази страница от моя сайт.

Backlinko – hub – описание на видеоклип в youtube

Тази страница ВКЛЮЧВА пример за описание на видеоклип.

Екранна снимка с описание на видеоклипа в публикацията

Но всъщност не е оптимизиран около този термин.

Така че бих искал да се върна на тази страница и да добавя тази точна фраза няколко пъти. И разширете малко примера.

Мога също да създам напълно нова страница, оптимизирана около тази ключова дума.

Така или иначе работи.

Изплакнете и повторете този процес няколко пъти.

Стъпка #7: Публикувайте безумно висококачествено съдържание

Вероятно сте чували, че за да се класирате в Google „трябва да публикувате висококачествено съдържание“.

И докато това е вярно, също така е супер трудно да се предприемат действия.

(В края на краищата, какво всъщност означава „висококачествено съдържание“?)

Така че да, вие НАИСТИНА искате да публикувате страхотни неща на сайта си.

Но това трябва да е типът висококачествено съдържание, което хората споделят в социалните медии… и към което се свързват.

Това е така, защото, както може би вече знаете, алгоритъмът на Google до голяма степен се основава на обратни връзки .

Колкото повече обратни връзки има вашият сайт, толкова по-високо ще се класирате.

Най-високо класираните страници имат повече препратки от по-ниско класираните страници

А кой е най-добрият начин за създаване на препратки към вашия сайт ?

Публикувайте съдържание, към което хората действително ще се свързват.

(Известен също като „ примамка за връзки “.)

Ето няколко начина да увеличите шансовете хората да се свържат с вашето съдържание.

Станете източник на данни

С други думи:

Публикувайте нещо, което други хора могат да цитират в съдържанието на своя блог.

Например, през 2019 г. ние си партнирахме с Pitchbox за това огромно проучване за разпространение по имейл .

Backlinko – проучване за разпространение по имейл

Тази публикация беше пълна с данни, статистики и числа. Това е типът неща, към които блогърите и журналистите ОБИЧАТ да правят връзки.

Например, едно от нашите открития беше, че по-малко от 10% от всички имейли за контакт получават отговор.

Само 8,5% от всички имейли за контакт получават отговор

И блогъри и журналисти бързо започнаха да цитират тази статистика като доказателство, че повечето популяризиране се провалят.

Sej – backlinko справка

Съсредоточете се върху дългосрочно съдържание

Говорих малко за по-дълго съдържание в стъпка №1.

Е, както се оказа, по-дългото съдържание СЪЩО е чудесно за получаване на връзки .

Съдържанието с дълга форма генерира повече препратки, отколкото кратките публикации в блогове

Въпреки че няма „перфектен“ брой думи за публикации в блогове, съдържание, което е 3k+ думи, обикновено се справя най-добре, когато става въпрос за изграждане на връзки .

Публикувайте визуално съдържание

Говоря за неща като:

  • Инфографика
  • Карти
  • Графики
  • Блок-схеми
  • Видеоклипове

Визуалното съдържание е СТРАХОТНО за получаване на връзки.

Например, преди време публикувахме тази инфографика в нашия блог.

Seo инфографика на страницата

Да, трябваше да направим много имейли, за да разкажем.

Но когато получихме тази инфографика пред точните хора, те с радост я вградиха в своя блог.

Tresnic media – споделяне на инфографика

Публикуването на невероятно съдържание е страхотно и всичко останало.

Но за да може вашето съдържание да получи връзки, хората трябва наистина да го видят.

С други думи:

Не можете просто да възприемете подхода „публикувайте и се молете“ към маркетинга на съдържанието и да се НАДЯВАТЕ, че хората се свързват с вас.

Това е така, защото вашето съдържание е капка в океана от публикации в блогове, видеоклипове, истории в Instagram и публикации във Facebook, които излизат всеки ден.

Всъщност WordPress съобщава, че всеки месец излизат 70 милиона нови публикации .

Wordpress – месечни публикации в блогове

Изводът тук е, че ако искате хората да поставят връзки към вашия сайт, трябва активно да популяризирате съдържанието си.

Това видео ще ви покаже 9 стратегии за изграждане на връзки , които работят най-добре за мен в момента.

Link Building: How to Get POWERFUL Backlinks

Можете да гледате във видеото!

Това каза:

Вероятно не е необходимо да използвате всичките 9 от тях, за да създадете връзки.

Вместо това препоръчвам да се съсредоточите върху тези 3 техники:

Вземете връзки чрез мъртви връзки

Това е известно още като „ Изграждане на прекъснати връзки “.

За да използвате тази стратегия, първо инсталирайте разширението CheckMyLinks за Chrome .

Инструмент за проверка на моите връзки

След това сканирайте страница, която намерите за неработеща връзка.

Намерете мъртви връзки

Когато намерите такъв, изпратете имейл на лицето, което управлява тази страница (обикновено авторът на съдържанието или уеб администратора на уебсайта) персонализирана версия на този имейл скрипт:

Публикуване на гости

Публикуването на гости е МНОГО противоречива тема в света на SEO.

Гост публикация: спорна тема

И има защо.

Публикуването на гости определено може да бъде спам.

Всъщност Google изрично заявява , че широкомащабни кампании, които използват „богати на ключови думи“ текстови връзки за котва, са не-не.

Богати на ключови думи връзки с котвен текст

Така че, стига а) да накарате гостите да публикуват вашата #1 стратегия за изграждане на връзки и б) да използвате богат на ключови думи котвен текст във вашите обратни връзки, готови сте.

Например, ето публикация за гости, която публикувах в блога SEMRush .

Semrush – quest пост

Това беше публикувано на друг сайт в моята ниша (оптимизация за търсачки). Така че има голяма отметка.

И това беше една от двете публикации за гости, които публикувах този месец. Това е далеч от „мащабното“ гостуване в блогове.

Освен това връзката ми обратно към моя сайт не съдържа никакви ключови думи.

Semrush – backlinko връзка

Така че като цяло тази гост публикация ще се счита за ОК в очите на Google.

Страници с ресурси

Страниците с ресурси са СТРАХОТНИ за изграждане на връзки.

Това е така, защото страниците с ресурси са страници, които някой е създал, за да свърже към най-добрите неща по дадена тема.

Например, имам страница с ресурси, предназначена да помогне на хората бързо да научат SEO .

Backlinko – научете бързо seo

И тази страница има връзки към полезно съдържание за изследване на ключови думи, съдържание и много други.

Backlinko – полезно съдържание

Така че, ако имате изключителен ресурс за SEO, може да помисля да го добавя към тази страница.

Стъпка #9: Проследявайте и наблюдавайте вашите резултати

Така че в този момент трябва да започнете да виждате вашия сайт да се класира по-високо в Google от преди.

Което е чудесно.

Но как да разберете дали тези класации правят нещо за вас?

Също:

Как следите вашите SEO резултати, без да проверявате ръчно класирането си на всеки час?

Това е целта на тази стъпка. В тази стъпка ще ви покажа как да проследявате резултатите си като професионалист.

Google Analytics „Органичен трафик“

Класирането е страхотно и всичко. Но когато става въпрос за измерване на резултатите от SEO маркетинга , НИЩО не може да надмине органичния трафик.

(С други думи, трафик, който идва директно от търсачките.)

Това е най-вече защото класирането може да бъде измамно.

Всъщност едно проучване в индустрията установи, че класирането на #1 в Google не е всичко, което трябва да бъде.

Ahrefs – проучване на ключови думи

Те установиха, че най-високо класираната страница в Google не винаги получава най-много трафик.

Колко често най-високо класираната страница получава най-много общ трафик от търсене? 51% от времето, не

Как е възможно?

Първо, органичен CTR .

Ще говоря МНОГО повече за това в следващата стъпка.

Но като бърз преглед, резултат №2 в Google понякога получава повече кликвания от резултат №1.

И ако можете да удвоите своята органична честота на кликване, току-що сте удвоили трафика си от тази ключова дума.

Увеличаване на честотата на кликване = повече трафик

Второ, една страница може да се класира за ХИЛЯДИ различни ключови думи.

Да приемем, че се класирате на #1 за ключова дума A. А вашият конкурент се класира на #2 за същия термин.

Ключова дума а

Но вашият конкурент се класира на първо място за ключови думи B, C и D.

Ключова дума b, ключова дума c и ключова дума d

Тъй като те се класират за повече ключови думи, те вероятно ще получат повече Google трафик от вас.

Накратко: проследяването на вашето класиране в Google има своето място. Но златният стандарт на SEO проследяването е органичният трафик.

„Импресии“ и „Кликвания“ на Google Search Console

Това е хубаво допълнение към отчета за органичния трафик на Google Анализ, за ​​който току-що говорихме.

Този отчет в Search Console основно ви показва колко хора са ВИДЯЛИ вашия сайт. И колко от тези хора КЛИКНАХА на вашия сайт.

Общо кликвания спрямо впечатления

Както може да очаквате, колкото повече хора видят и кликнат върху вашия сайт от Google, толкова по-добре.

Възможни клиенти и продажби

С други думи: този приток на трафик действително ли добавя към долния ред?

Това е въпрос, който хората замазват. Но ако искате да получите огромна възвръщаемост на инвестициите от SEO, трябва да знаете дали всички тези нови посетители се превръщат в клиенти.

Има милион и един начин да проследите това. Но любимата ми е функцията за цели в Google Анализ.

Всъщност това е, което използваме тук, за да видим кои страници генерират най-много имейл абонати за нас.

Google analytics – изпълнение на целта

Стъпка #10: Включете смислени визуални елементи

SEO отива отвъд използването на добре подбрани ключови думи и спазването на изискванията на Google за основните уеб показатели, но по-скоро съчетава висококачествено съдържание със съпътстваща естетика, за да помогне за предизвикване и привличане на вниманието на потребителите.

Изображенията помагат по следните начини:

  • Изясняване на сравнението
    Например, за да покажете как трафикът е достигнал пика си през определен сезон, можете да използвате диаграми, графики или всяка подходяща инфографика, за да представите информацията.
  • Защита на марката от нарушаване на авторските права .
    Backlinko разполага с екип от графични дизайнери, които допълват усилията за представяне на съдържание чрез интегриране на качествени изображения на марката. Тези изображения създават осведоменост за нашия домейн, продукти и услуги, което ги прави лесно разпознаваеми дори в социалните медии. Въпреки че такива визуални елементи насърчават разпознаването на марката, те също така предоставят СТРАХОТНИ възможности за изграждане на препратки чрез искане на кредити. Понякога Google предоставя представени фрагменти с текст от един уебсайт, но изображения от втори уебсайт. Богатият резултат положително увеличава трафика ви и позволява на вашия сайт да спечели представен фрагмент.

    Представен фрагмент с текст от един домейн и изображение от друг домейн
  • Безшумни движения .
    Марките станаха вирусни за споделяне на мемета и gifs, резониращи с хората. Използвайте специфични за нишата ключови думи, докато споделяте вашите изображения, и се придържайте към стандартни протоколи, като намален размер на файла. Добрите визуализации лесно стават вирусни и носят огромен трафик, без да издават звук!

    Професионалният съвет на Брайън: Нишов контекст и уместност

    В някои случаи Google интерпретира визуалните елементи като най-подходящата форма за среща с намерението за търсене. Запитвания като „Как да…“ обикновено включват видео съдържание и се възнаграждават с по-високи класации. Проучете задълбочено, за да се адаптирате по подходящ начин в зависимост от нишата.

Стъпка #11: Направете информацията си видима

Проучване на Hubspot за ангажираността на уебсайта установи, че средно хората прекарват 54 секунди на уеб страница.

Знаете ли какво означава това? 

Имате по-малко от минута, за да направите впечатление на посетителите на уебсайта си. Въпреки че хората прекарват повече време онлайн, има много информация за консумация и само най-добрите резултати постигат ангажираност.

За да изпъкнете, използвайте точни, разбираеми изречения. Пишете с активен глас, прегърнете използването на точки и подзаглавия, за да разделите текста на лесни за четене части. И накрая, не забравяйте да добавите визуални елементи, за да се харесате допълнително на потребителите на сайта.

Вижте още ДЕЙСТВИТЕЛНИ съвети за това как допълнително да подобрите класирането на уебсайта си.

Бонус стъпка №1: Увеличете честотата си на кликване

Не е тайна, че Google използва честотата на кликване в своя алгоритъм.

Всъщност няколко проучвания ( като това ) откриха връзка между „Очакван CTR“ и класирането в Google.

Ctr срещу органична позиция при търсене

Казано по друг начин:

Колкото по-висок е вашият органичен CTR, толкова по-високо ще се класирате като цяло.

Това е така, защото високият CTR казва на Google, че вашата страница е това, което търсещите търсят.

И те ще повишат класирането на вашата страница, за да я намерят по-лесно за хората.

Класациите, които се подобряват

Ето няколко прости начина, по които можете да получите повече кликвания:

  • Използвайте етикети с емоционално заглавие: С други думи, заглавия, които се открояват. Ето един пример:
    Емоционално заглавие
  • Използвайте кратки, описателни URL адреси: Те са добри за SEO като цяло. Но те също така помагат на търсещите в Google да видят страницата ви като много подходяща за тяхното търсене.
    Seo копирайтинг – url адрес на публикация
  • Rich Snippets: Rich Snippets (като звезди) наистина помагат на вашия сайт да се открои в SERPs.
    Google serp – богат фрагмент – рецепта
  • Завладяващи мета описания: Вашето мета описание трябва да „продава“ вашата страница.
    Мета описание в google serp

Бонус стъпка №2: Използвайте вътрешно свързване

Искате лесен начин да подобрите класирането си в Google?

Използвайте вътрешни връзки .

С други думи:

Връзка ОТ една страница на вашия сайт КЪМ друга страница на вашия сайт.

Връзка към важни страници

И за разлика от препратките, можете да използвате анкорен текст с точно съвпадение във вътрешните си връзки .

Без наказание за вътрешно свързване

Например, в момента съм ниско на първата страница за термина „Google Search Console“.

Осем най-добри SEO практики за увеличаване на органичния трафик на сайта през 2023 г

Google serp – google search console

И като се има предвид колко хора търсят тази ключова дума всеки месец, дори изкачването с едно място може да направи огромна разлика за мен.

Semrush – резултати от „google search console“.

Така че, за да увелича шансовете, че тази страница се класира, добавям вътрешна връзка към тази страница, когато споменавам Google Search Console.

Google search console – вътрешна връзка

Изплакнете и повторете за всички ваши страници с висок приоритет.

Какво представлява резултат от SEO оптимизация за Google за уебсайт ? Пълното ръководство

Защо е важно да се класирате високо в Google? Топ 5 предимства

Постижимо и изключително полезно е да се класирате високо в Google и други търсачки. Това са първите пет предимства на високото класиране в Google:

  • Получете повече органични кликвания
    Статистически най-добрите резултати от търсене придобиват среден CTR от 27,6% . Освен това резултатът номер едно за заявка за търсене е 10 пъти по-вероятно да получи щракване .
  • Намалени маркетингови разходи
    Входящият маркетинг отнема време, тъй като включва изграждане на трайни взаимоотношения с клиенти чрез адаптиране на съдържание и информация, подходящи за потенциални клиенти. Като специалист по дигитален маркетинг входящият маркетинг отнема време и потенциално ниска възвръщаемост на потенциален клиент. По-високото класиране в Google значително намалява времето и ресурсите, необходими за достигане до по-голям набор от потенциални клиенти, като същевременно допълва вашите маркетингови усилия в социалните медии.
  • Положителна бизнес репутация и имидж
    Високият органичен трафик подкрепя имиджа на марката, като предава доверие и качество на продукт/съдържание както на съществуващи, така и на потенциални клиенти. Накратко, най-високото класиране показва надеждност, уместност, полезност и достоверност.
  • Повишаване на бизнес автентичността
    Класирането на върха означава, че клиентите взаимодействат с вашите продукти, услуги и информация. От психологическа и маркетингова гледна точка една реномирана марка носи приемане въз основа на автентични отношения от взаимодействия с посетителите на уебсайта.
  • Конкурентно предимство на пазара
    По-големият брой трафик води до повече продажби, по-добри реализации и цялостна осведоменост за марката спрямо конкурентите.

Заключение

Така че се надявам да сте харесали моето ръководство стъпка по стъпка за по-високо класиране в Google.

Сега бих искал да чуя какво имате да кажете:

Коя техника от това ръководство ще опитате първо?

Ще започнете ли вътрешно свързване?

Или може би искате да подобрите своя органичен CTR.

Така или иначе, уведомете ме, като оставите коментар по-долу точно сега.

често задавани въпроси

Google предпочита ли свежо съдържание?

Свежестта е фактор за класиране само за страници, насочени към чувствителни към времето и актуални теми, като например сезонни празници. АКО актуалността добавя малка или никаква стойност към заявката за търсене, никакво количество допълнително съдържание няма да ви помогне да изпреварите по-стар, но достоверен резултат.

Колко време отнема класирането на съдържанието в Google? 

Работейки от предпоставката, че съдържанието ви е качествено и подходящо за индустрията, плюс уебсайтът ви е напълно оптимизиран за търсачките, класирането на съдържанието може да отнеме от 2 до 6 месеца. Въпреки това, периодът може да бъде по-дълъг от 12 месеца, ако има силна конкуренция и липса на напълно оптимизиран уебсайт.

**************************

НИЕ МОЖЕМ ДА БЪДЕМ ВАШИЯТ ПАРТНЬОР ЗА ОНЛАЙН УСПЕХ

Висококачествени SEO Услуги за високо класиране в Google от ЮСТИЦИЯ.

Можете да се свържете с нас на имейл: [email protected]

Реализирайте пълния потенциал на уебсайта си. Оптимизацията има за цел да ви позиционира на челни места при търсения на ключови думи и фрази, свързани с вашия бизнес, които хората търсят.

Ние и нашите SEO специалисти от ЮСТИЦИЯ.БГ създаваме уникални SEO услуги, които подобряват онлайн видимостта и растежа на Вашия бизнес. С професионализма на нашия екип и иновативните ни подходи, предоставяме комплексни стратегии включително оптимизация на страниците, създаване на качествени връзки и постоянно наблюдение на класирането в търсачките. Ние не само увеличаваме Вашето онлайн присъствие, но и създаваме дълготрайни резултати за Вашия успех.

************** НАПИШЕТЕ КОМЕНТАР ПОД СТАТИЯТА **************

Юстиция - журналистически разследвания, анализи, най-важното и най-новото, съдържание и новини от българия и света, фронтално, видео,

Разгледайте нашия ОНЛАЙН МАГАЗИН като НАТИСНЕТЕ ТУК.

За внос от целия Свят на СТОКИ НА ЕДРО, свържете се с нашата АГЕНЦИЯ ЗА ВНОС НА СТОКИ (Buying Import Office IUSTITIA) като НАТИСНЕТЕ ТУК
Изберете нашите специалисти за висококачествени софтуерни услуги :
Можете да поръчате от ЮСТИЦИЯ онлайн изработка и поддръжка на уеб сайтове и онлайн магазини, DEV и ИТ (IT) поддръжка, SEO оптимизация за високо класиране в Google и дигитален маркетинг като НАТИСНЕТЕ ТУК

НИЕ МОЖЕМ ДА БЪДЕМ ВАШИЯТ ПАРТНЬОР ЗА ОНЛАЙН УСПЕХ

Вижте нашите треньори като НАТИСНЕТЕ ТУК. Изработване на персонални хранителни и тренировъчни режими, хранителни добавки, витамини и суплементи за добри резултати за професионални спортисти, както и за любителите на добра фигура и тонус.

Разгледайте обявите и офертите ЗА ПРОДАЖБА и ПОД НАЕМ на нашата АГЕНЦИЯ ЗА НЕДВИЖИМИ ИМОТИ.

При нас можеш и да РЕЗЕРВИРАШ ОНЛАЙН Хотели и Ваканционни жилища в България и чужбина

Редакцията на "ЮСТИЦИЯ" се извинява за евентуално допуснати неточности в разследванията на ЮСТИЦИЯ.БГ.

Засегнатите лица имат право на отговор.

Последвайте ЮСТИЦИЯ в Google Новини

Най-интересните РАЗСЛЕДВАНИЯ слушайте в подкаста на ЮСТИЦИЯ в SpotifyApple Podcasts и Google Podcasts

Следете най-актуалното от деня на страницата ни във Фейсбук

Следвайте ни и в Инстаграм

Коментирайте