Китайската контейнерна линия COSCO изнудва не само в България чрез ТРИ СТАРС ЕООД
Китайският държавен корабен гигант COSCO shipping lines
порасна в един от най-лошите възможни моменти, но
остави огромни съмнения за криминална дейност и лошо обслужване, достигащо до множество сигнали за нарушаване на анти-монополното законодателство в държави в Европейския съюз.
Товарната корабна компания е увеличила флота си повече от два пъти през последното десетилетие и използва този факт, че е монополист да се възползва от господстващоопт си положение на пазара и да изнудва свои клиенти.
COSCO shipping lines предприема действия, изнудвайки собствениците на кораби да намалят разходите за наем, като същевременно работи за оказване на политически натиск върху Пекин да спре конкуренцията в индустрията.
Изработка и поддръжка на Уеб Сайтове, Онлайн Магазини, Фирмени Сайтове от ЮСТИЦИЯ
„Тъй като основната страна за внос в бизнеса със сухи товари и почти всичко останало, те искат да хвърлят тежестта си наоколо и сами да осигурят повече от бизнеса“, каза Андерс Карлсен , анализатор за Nordea Markets, пред Reuters.
COSCO shipping lines наскоро спря някои плащания за кораби, които е наела, за да договори по-добри условия, което разгневи мнозина в корабната индустрия. Някои собственици на кораби заплашиха да конфискуват плавателни съдове , управлявани от COSCO shipping lines .
„За всеки чартьор да не плаща разходите за наемане в опит да предоговори чартърните тарифи е много лоша работа“, каза Артър Боуринг , управляващ директор на Хонконгската асоциация на корабособствениците , пред Ройтерс.
„Ако има хора, които правят това и COSCO shipping lines е един от тях, наистина се надявам, че ще се върне, за да ги ухапе.“
ВИЖТЕ ДРУГИ ТОП ИСТОРИИ ЗА ОКЕАНСКИ ТОВАРИ В МРЕЖАТА ЗА ЦИФРОВО СЪДЪРЖАНИЕ НА ВЕРИГАТА ЗА ДОСТАВКИ
Съобщава се, че COSCO shipping lines е постигнала целите си като е накарала насила собствениците на 18 кораба да плащат недължими към тях суми, а базираната в Гърция DryShips заяви, че компанията е спряла плащанията за три от своите кораби.
Скандалът с китайския монополист КОСКО ( COSCO shipping lines ) в България:
Българският изключителен представител на китайския контейнерен гигант КОСКО е фирма ТРИ СТАРС ЕООД с ЕИК 103612103, за която ние от ЮСТИЦИЯ имаме сигнал с данни, че тя също нарушава анти-монополното законодателство и се възползва от господстващо положение на пазара в България.
Имаме данни, че българска компения е била изнудвана от българският изключителен представител на китайския контейнерен гигант “КОСКО” ( COSCO shipping lines ) – фирма ТРИ СТАРС ЕООД да плати несъбираеми задължения на друго дружество към КОСКО и ТРИ СТАРС ЕООД.
Нашето разследване на фирма ТРИ СТАРС ЕООД и китайския контейнерен гигант “КОСКО” ( COSCO shipping lines ) ще бъде публикувано тези дни на ЮСТИЦИЯ.
По този повод български износител е поставен в незаконен “черен списък” и е заплашен, че “няма да може да изнесе нищо повече с контейнери” от България ако не плати задължението на чужда фирма, която е квалифицирана от фирма ТРИ СТАРС ЕООД като “свързана”.
Заплашването е извършено лично от управителят на фирма ТРИ СТАРС ЕООД – Владимир Демиров на среща във Варна тази пролет.
Сигналът е подаден до Комисията за защита на конкуренцията и Прокуратурата на Република България и ние ще следим за резултатите от него.
ТРИ СТАРС ЕООД представлява COSCO SHIPPING LINES CO. от началото на 2013 г. Екипът и се придържал към глобалната визия на COSCO SHIPPING Lines ” , но не и към изискванията на българското законодателство.
България е единствената страна, която не защитава българските дружествата, когато са поставени в позиция да бъдат изнудвани от монополисти на пазара.
Санкциите срещу КОСКО ( COSCO shipping lines ) са последният ход на правителството на САЩ за засилване на неговата „кампания за максимален натиск“ срещу Иран и са насочени към дъщерните дружества на Китайският контейнерен гигант КОСКО – Cosco Cosco Shipping Tanker Dalian ( КОСКО шипинг танкер далиан ) и Cosco Shipping Tanker Dalian Seaman and Ship Management ( КОСКО Шипинг Танкер Далиан Сийман енд Шип мениджмънт ) , както и компаниите Kunlun Kunlun Holding, Kunlun Shipping и Pegasus 88. Търговецът на петрол China Concord Petroleumi също е в списъка на Вашингтон.
Министерството на финансите каза, че санкциите се отнасят и за компанията майка Cosco Shipping Corporation ( КОСКО шипинг корпорейшън ) и други дъщерни дружества на групата.
Бърше ли седалището на Общината сайта Флагман в казуса “Гъбката” в Бургас ?
Cosco Shipping Tanker Dalian ( КОСКО шипинг танкер далиан ) е подразделение на Cosco Shipping Energy Transportation (CSET), което оперира над 120 танкера. CSET днес наложи спиране на търговията както на фондовите борси в Хонконг, така и на Шанхай. Междувременно Kunlun е един от най-големите превозвачи на ирански суров петрол за Китай през последните 18 месеца.
През април Китай, един от най-големите вносители на ирански петрол, разкритикува решението на правителството на САЩ да отмени изключения, предоставени миналата година на купувачите на ирански петрол, които включват Китай, Индия, Япония, Южна Корея и Турция.
„Китай категорично се противопоставя на едностранните санкции, наложени от САЩ. Китайското правителство се ангажира да защитава законните права и интереси на китайските предприятия“, каза говорителят на китайското външно министерство Ген Шуан.
Китайското външно министерство все още не е коментирало последните санкции. Служител от Китайският контейнерен гигант КОСКО ( COSCO shipping lines ) отказа коментар по въпроса.
Пекин укрепва стратегическите си връзки с Техеран, пренебрегвайки усилията на САЩ да изолират Ислямската република от световните пазари. Двете страни наскоро се споразумяха да актуализират 25-годишна програма, подписана през 2016 г., за да включат безпрецедентни 400 милиарда долара инвестиции в Иран.
Санкциите срещу Иран са във връзка с ядрената програма на Иран, която включва няколко изследователски обекта, две уранови мини, изследователски реактор, както и съоръжения за преработка на уран, които притежават три известни за обогатяване на уран площадки.
През 1970 г. Иран ратифицира Договора за неразпространение на ядреното оръжие (ДНЯО), правейки своята ядрена програма обект на потвърждение от Международната агенция за атомна енергия (МААЕ).
Първата атомна електроцентрала на Иран, Бушер, е завършена с голяма помощ от руската правителствена агенция „Росатом“ и официално открита на 12 септември 2011 г. Руският инженеринг изпълнител „Атоменергопром“ заявява, че АЕЦ Бушер ще достигне пълния си капацитет до края на 2012 г. Иран също обявява, че се работи по нова 360 MW ядрена централа, планирана да бъде в Дарковейн, и че тя ще се стреми към средните ядрени електроцентрали и уранови мини в бъдеще.
Към 2015 г., ядрената програма на Иран струва $ 100 милиарда в загубени приходи от петрола, и от преките чуждестранни инвестиции поради международни санкции (500 милиарда щатски долара, включително други разходи).
Тази година на китайската държавна компания “Коско” (COSCO shipping lines) ще бъде разрешено да придобие само 24.99 процента от акциите на хамбургския контейнерен терминал “Торерорт” след месеци на спорове в коалиционното правителство на Германия, съобщи ДПА, цитирана от БТА.
Решението беше обявено от говорителя на германското правителство Щефен Хебещрайт в Берлин в сряда.
Първоначално Коско ( COSCO shipping lines ) искаше да купи 35 процента от компанията оператор на контейнерния терминал “Торерорт”. Ожесточен политически спор обаче избухна по въпроса дали изобщо трябва да бъде разрешено китайско участие.
И с право с оглед на това, което си позволи българският изключителен представител на китайския контейнерен гигант КОСКО – COSCO shipping lines е фирма ТРИ СТАРС ЕООД в България.
КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД ,КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД ,КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД ,КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД , КОСКО , COSCO shipping lines , ТРИ СТАРС ЕООД
COSCO SHIPPING Lines
COSCO SHIPPING Lines
COSCO SHIPPING Lines |
|
COSCO SHIPPING Lines |
|
COSCO SHIPPING Lines |
|
РЕЗЮМЕ
COSCO SHIPPING Lines |
5.0
|